A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 10 perc

Új mikromárka a láthatáron: apa-fiú duó különleges órákat tervez

Apja és fia új óramárkát indít, amely merész dizájnnal és különleges technikai megoldásokkal hívja fel magára a figyelmet – miközben arra keresi a választ, hol a helye egy ilyen mikromárkának a divat- és óravilágban.

Egy édesapa és fia közös óratervezési kalandja áll a videó középpontjában, amely során saját mikromárkájukat, a Mechanical Explorationt (röviden MECEXP) indították el. Az óratervezés kreatív világa és a családi együttműködés izgalmas kérdéseket vet fel, miközben bepillantást engednek a Kickstarter-projekt kihívásaiba is.

A bemutatott órák dizájnja egészen merész és szokatlan: a szerkezet hasonlít egy V12-es motorra, amelyet látványos LED-világítás, színes alkatrészek és szokatlan időleolvasási mód egészít ki. Mennyire lehet egy ennyire feltűnő óra hétköznapi viselet? Milyen dizájnkockázatokkal kell szembenéznie egy új, ismeretlen márkának?

Felmerül az is, hogy 300 dollár alatti áron mire számíthat egy óra szerelmese: összehasonlítás történik más ismert divatmárkák hasonló árszintű óráival, és szóba kerül a gyártási háttér is, mint például a licencelés és a kínai-japán alkatrészek használata. Mennyi értéket rejt egy mikromárka egyedi megközelítése egy átlagosan elérhető órához képest?

Többféle szín- és anyagvariáció, valamint extra szíjak elérhetősége is felmerül – ezek újabb kérdéseket vetnek fel a vásárlói élmény egyedisége és személyre szabhatósága kapcsán. Az óra extrákat kínál: LED-világítás, kronográf funkció és hosszú üzemidejű újratölthető akkumulátor is helyet kapott benne, miközben a viselési komfort is terítékre kerül a különböző anyagválasztások miatt.

A videó végig fenntartja a kérdést: vajon merjen-e valaki kilépni a megszokott márkák világából, és választani valami teljesen más, egyedi stílusú modellt?