A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 20 perc

Új kínai akció-RPG: történelem és mágia találkozása a Where Winds Meet világában

A Where Winds Meet a kínai történelem és a mágikus elemek egyedi keverékével, összetett harcrendszerekkel és különleges társas elemekkel próbál újat mutatni az akció-RPG műfajban.

A Where Winds Meet előzetese egy rendkívül ambiciózus, nagyszabású akció-szerepjáték világát tárja fel, amely a klasszikus Assassin’s Creed, Ghost of Tsushima, Sekiro és más népszerű címek elemeit vegyíti saját karakteres keleti hangulatával és fantáziadús történelmi környezetével.

Kiemelten foglalkozik a játék egyedi mechanikáival: eltérő kasztokkal, különféle harcrendszerrel, sokrétű egyjátékos/többjátékos átfedéssel, valamint az ígéretes karrier- és szociális lehetőségekkel, mint például az építés, orvoslás, vagy épp a zenélés. Emellett grandiózus, nyitott világot ígér, amelyben a történelem és a mitológia keveredik, és a játékos szabadon alakíthatja morális döntéseit.

Érdekes kérdések vetődnek fel: hogyan sikerül összehangolni a változatos harci és társadalmi rendszereket? Valóban működhet ennyiféle játékelem organikusan egy ilyen méretű élményben? A mikrotranzakciók, a live service modell és a PVP/PVE rendszerek miképp befolyásolják az egyensúlyt vagy az élményt hosszú távon?

A játék sikeressége Kínában, illetve a technikai és játékmenetbeli nehézségek is szóba kerülnek, különös tekintettel a PC- és konzolos teljesítményre, az áttekinthetetlen felhasználói felületre, és a játék jövőbeli ütemezett frissítéseire is. A narratíva végig érezhetően kíváncsiságot kelt arra vonatkozóan, hogy megoldódnak-e az említett problémák, illetve vajon tényleg képes lesz-e áthidalni az egyjátékos és a MMO-vonal közti szakadékot.