Miként változik meg egy ismert platformer hangulata, ha új, roguelike játékmóddal egészül ki? A Donkey Kong Bonanza DLC-je, az Emerald Rush ezt a kérdést veti fel, amikor a megszokott pályákon időre kell érceket gyűjteni, újabb réteget adva a már ismert mozgás- és harcrendszerhez.
DK Island, a Donkey Kong Country-ból és Donkey Kong 64-ből ismerős helyszín, nosztalgikus élményt kínál, ugyanakkor váratlanul kevés önálló tartalommal szolgál az Emerald Rush mód nélkül. Izgalmas gyűjtenivalók és Easter eggek bukkannak fel, de vajon elegendőek-e ezek az újdonságok ahhoz, hogy frissen tartsák a játékmenetet?
Az egyedi előadásmód és a játékhoz kapcsolódó élmények – például a multiplayer lehetőségének hiánya, valamint a tartalom ár-érték aránya – élénk vitát váltanak ki a közösségben. Vajon sikerül-e a DLC-nek valódi értéket adnia azoknak is, akik már mindent összegyűjtöttek az alapjátékban?