A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 8 perc

Új kalandok és kihívások várnak a Once Upon a Katamari világában

A Once Upon a Katamari új pályákkal, testreszabási lehetőségekkel és szórakoztató kihívásokkal bővíti a jól ismert, abszurd világát.

A Bandai Namco legújabb játéka, a Once Upon a Katamari, új színt visz a híres, abszurd akció-puzzle sorozatba. A játék nemcsak a látvány és a pályatervezés terén hoz újdonságokat, hanem a narratívára és a világépítésre is nagyobb hangsúlyt fektet. Minden korszak egyedi hangulattal és humorral gazdagítja az élményt, ahol a játékos hercegként utazva az SS Prince űrhajón fedezheti fel a történelmi korszakokat és kulturális ikonokat.

Változatos, ötletes pályákon keresztül járhatjuk be a világokat Japán Edo-korától az ókori Görögországig. Az új eszközök, mint a mágnes vagy a stopperóra, külön energiát adnak a játékmenetnek, még ha ezek nem is forradalmasítják alapjaiban az élményt. Az apróbb lehetőségek, például a karakter testreszabása vagy a hajóban eltölthető idő, finomabb kapcsolatot teremtenek a világgal.

A pályák hangulata mellett a zeneválasztás emeli a játék élményét, a különleges fejezetek pedig új módszerekkel térnek el a sorozat megszokott szerkezetétől. Az olyan kihívások, mint a filozófusok felkutatása vagy a legendás száz démon felgöngyölítése, egyedivé teszik az egyes szinteket, miközben a játékosság és a történelmi utalások is hangsúlyt kapnak.

A többjátékos Katamari Ball mód új megközelítést hoz a szériába, és bár most még csak ízelítőt kapunk belőle, a lehetőség sok izgalmat tartogat a jövőre nézve is. Azonban felmerül a kérdés: vajon elég változatosak és újszerűek-e a pályák, vagy hosszú távon megmarad az ismerős játékmechanikák monotóniája? Az abszurd humor, a nosztalgia és az újítás keresése folyamatosan keveredik a különleges Katamari-univerzumban.