A No Rest for the Wicked egy ambiciózus játék, amely most egy hatalmas új frissítést, a The Breach-et kapta meg. Már az előző évben is nagy sikert aratott az early access változat, elsősorban a részletesen kidolgozott világ és a különféle játékmeneti lehetőségek miatt. A mostani frissítés szinte megduplázza a bejárható területek nagyságát, két vadonatúj zónát – Lowland Meadows és Marin Woods – nyitva meg a játékosok előtt.
A frissítés számtalan izgalmas újdonságot vezet be: új ellenségfrakciók, rémisztő főellenfelek és egyedi erőforrások várják a kalandozókat. Az új helyszínek egyedi biomechanikákat és kihívásokat tartalmaznak, miközben további küldetések, történetszálak és karakterek mélyítik az élményt. A Marin Woods például egy fertőzött ősfa-vidék, ahol boszorkányos hangulat, barlangok és különös mechanikák bukkannak fel.
A harci rendszer is bővült: két új fegyvertípus – a pusztító ökölvédők és a változatos varázspálcák – hoznak frissességet a küzdelembe, míg az új felszerelések, futamok, rúnák és bűbájok új lehetőségeket kínálnak a karakterfejlesztéshez. A Crucible, a játékmenet utáni endgame dungeon, jelentős átalakításon ment keresztül: több szoba, új ellenségek és egy „Echo” rendszer biztosítja a változatosságot.
Külön említést érdemel a játékmenet megújítása is: megjelent a pestis-mechanika, amely újra és újra megfertőzi a régi zónákat, új célokat és kihívásokat adva a visszatérő játékosoknak. Bevezetésre került egy kőkemény hardcore mód, amelyben egyetlen élet áll rendelkezésre, valamint a minőségibb életet biztosító fejlesztések, például nagyobb tárgyhalmozás vagy gyorsabb utazás. A fejlesztők ráadásul kézzel készítették az új területeket, így minden zug rejt érdekességet vagy titkot. A jövőben pedig további élmények várhatók: 4 fős kooperatív játékmód, PvP és gazdálkodási lehetőségek is érkeznek majd.