A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 8 perc

Új kalandok és a döntések súlya a The Outer Worlds 2-ben

Új helyszínek, továbbfejlesztett karakteralkotás és frakciórendszer vár a The Outer Worlds 2-ben, ahol döntéseink valódi súllyal bírnak.

Az Obsidian új fejlesztésű sci-fi szerepjátékának, a The Outer Worlds 2-nek lenyűgöző univerzumát ismerhetjük meg, ahol egy alternatív történelmi múlt miatt a vállalatok uralma a bolygók között is kiterjedt. A játék a kolóniák közötti politikai játszmákra, megosztottságokra és az uralom megszerzéséért folytatott harcokra fókuszál.

Izgalmas részleteket tudhatunk meg a játékmenet újdonságairól: immár akár harmadik személyű nézetben is belevethetjük magunkat a történetbe, új mozgásfajtákat próbálhatunk ki – legyen szó csúszásról, dupla ugrásról vagy falmászásról. A fegyverhasználat, a harc és a mobilitás is érezhetően fejlődött az előző részhez képest.

A történet középpontjában Arcadia kolóniája áll, amelyet misztikus űrhasadékok vágnak el a Földtől. Egy Földigazgatóság ügynökeként keveredünk bele a három fő frakció küzdelmébe: az autoriter Protectorate, a vállalati háttérrel rendelkező Auntie’s Choice, illetve a tudományos-vallási The Order of the Ascendant jelentik a döntési helyzetek alapját.

Egyedi karakterfejlődési rendszer teszi személyessé a játékot: képességek, háttértörténet, pozitív és negatív tulajdonságok befolyásolják az utunkat, és minden választásunk hosszú távon hatással lesz nemcsak a világra, de a szereplőkhöz fűződő kapcsolatainkra is.

Érdekes újdonság a három rádiócsatorna, amelyek egyszerre szórakoztatóak és tükrözik a játékos döntéseinek következményeit a hírekben. Vajon mennyire tudjuk majd befolyásolni Arcadia jövőjét — és lehetséges-e igazán kitörni a vállalati befolyás alól?