A videóban több izgalmas kérdés kerül terítékre az űrkutatás és a kapcsolódó technológiák világából. Az egyik fő téma a hajtóanyag nélküli meghajtórendszerek, például az Exodus Drive által keltett anomáliák, ezen jelenségek lehetséges fizikai magyarázatai, és az ezek körüli szkepticizmus, félelmek, illetve az újdonság varázsa. Felmerül, hogy vajon ezek a jelenségek tényleg új fizikai törvényekre utalnak-e, vagy inkább mérési hibák, kísérleti anomáliák állhatnak mögöttük.
Vizsgálat tárgyát képezi továbbá a vezeték nélküli energiaközvetítés egyik újszerű tesztje, amely során földi körülmények között demonstrálták, hogyan lehetne a jövőben a műholdak működését energia-sugárzással támogatni. A technikai megvalósítás, a költségek, illetve az, hogy valóban szükséges-e egy ilyen rendszer napjaink egyre kedvezőbb árú energiaforrásai mellett, mind nyitott kérdések maradnak.
A videó foglalkozik a szlogenek erejével is, bemutatva, hogy a jól megválasztott marketing szlogen miként válhat egy vállalat, kampány vagy akár egy egész állam jelképévé. A személyes élmények mellett klasszikus példákon keresztül bontakozik ki annak összetettsége, hogy mitől lesz egy üzenet maradandó és hatásos.
Végül szó esik a magán űrszektor terjedéséről, a privatizáció okozta társadalmi dilemmákról és arról, hogy mennyiben szolgálja valóban az emberiség érdekeit a profitorientált űrtevékenység. Felmerül az is, hogy vajon melyik modell viszi előre hatékonyabban a tudományt és a technológiát: az állami, közösségi finanszírozás vagy a versengő magáncégek piaca.