Felix és Paul az új, a Square Enix által fejlesztett The Adventures of Elliot, the Millennium Tales demóját beszélik át, amely a HD-2D látványvilágával és a 2D-s Zelda-játékokra emlékeztető mechanikáival kelti fel a figyelmet. Az elemzés során szóba kerülnek a játék vizuális kiemelkedőségei, például az aprólékosan kidolgozott vízhatások és áttűnések, illetve a zökkenőmentes, töltőképernyőktől mentes világ.
Felmerülnek különböző játékmeneti témák, például a dungeon-ök felépítése, a fegyver- és képességváltás mechanikája, valamint a különböző nehézségi módok közötti dinamikák. A Magicite rendszer is fókuszt kap, amely lehetővé teszi a fegyverek speciális erősítését, illetve eltérő képességek gyors cseréjét.
A beszélgetés kitér a játék zenéjére, annak menübeli viselkedésére, valamint a karakterek és a világhangulat minőségi összhatására. A tündér kíséret narrációját és annak néha zavaró ismétlődéseit is megvitatják, illetve a játékmenet során tapasztalható kisebb zavaró tényezőket, mint például a képességek lassú vagy körülményes váltása.
Kiemelik, hogy a játék több ponton új irányt mutat az eddigi HD-2D Square Enix játékok közül, főként akciódúsabb, közvetlenebb harcrendszerével és egyedi pályadizájnjával. A demó visszajelzési lehetőségeit is megemlítik, bátorítva a játékosokat saját véleményük elküldésére a fejlesztők felé. A videó inspiráló kérdésfelvetése, hogy vajon ezzel a címmel új „2D Zelda” élményt kínál-e a Square Enix, és mennyire sikerül eltávolodniuk a klasszikus JRPG-formulától.