Ebben a bemutatóban egy vadonatúj, klasszikus Game Boy és Game Boy Color készülékeken is futtatható játék kerül középpontba. A szerző nosztalgikusan emlékezik vissza a régi idők játékvásárlásaira, amikor gyakran kerestek olcsóbb alternatívákat az importboltokban, és ezek az élmények elevenednek meg újra, miközben kipróbálja a Defuzed nevű játékot.
Különös figyelmet szentelnek annak, milyen érzéseket idéz elő a játék, amely egyedi módon ötvözi a bombahatást és a logikai rejtvényeket. A főhős egy kis robotra emlékeztet, amely a Disney-féle WALL-E-t idézi, és a pályák tele vannak különböző akadályokkal, például bombákkal, zuhanó sziklákkal, pocsolyákkal és lyukakkal. A játékmenet során a játékosnak jól meg kell fontolnia lépéseit, ráadásul nincs időnyomás, így tényleg a saját tempójában haladhat.
A különböző módok új kihívásokat és változatosságot kínálnak. A Panic Room módban például rendkívül hektikus a pálya, tele különleges akadályokkal. Megjelenik a pályákon a láncreakciók fontossága, valamint felmerül az a kérdés is, hogyan lehet egy játék fair módon kihívást jelentő, mégis igazságos a játékossal szemben.
Érdekes kérdések vetődnek fel: hogyan lehet egy klasszikus platformra modern logikai játékot tervezni? Hogyan éleszt fel egy új cím régi, nosztalgikus érzéseket? Melyek azok a kihívások, amelyek a pályák teljesítésekor adódnak? A bemutató végigvezet a fő funkciókon, kitér a különféle verziókra (digitális, fizikai, limitált), valamint összehasonlításokat is említ más klasszikus címekkel.