Az epizódban izgalmas új élelmiszertrendeket ismerünk meg: szó esik például a szénsavas kávékról, amelyek ihletésüket a vietnámi utcai kávékultúrából merítik. Ezek természetes összetevőkből készülnek, különleges ízesítéssel, például citromfűvel vagy gyömbérrel, és egyre népszerűbbé válnak a világ különböző részein.
A beszélgetés során előkerül egy innovatív, D-vitaminnal dúsított celtic só is, amely vadfokhagyma-ízesítésben kapható. A trendet az indokolja, hogy a lakosság jelentős része szenved D-vitamin-hiányban, így ez a termék egyszerre kíván gasztronómiai és egészségügyi szempontból újat mutatni.
Fontos téma a fenntarthatóság: bemutatnak egy természetes arckrémet, amelyet élelmiszeripari melléktermékek, például olívaolaj-héj, zab- és mandarinmaradék felhasználásával készítenek, hogy csökkentsék az ipari élelmiszer-pazarlást. A termék származását, összetételét, illetve csomagolásának környezettudatos megoldásait is érdekfeszítően járják körül.
Végül a figyelem középpontjába kerül egy társadalmi üzenettel rendelkező olívaolaj; ezt Ciprus görög és török részéről származó olívákból készítik, ezzel is hangsúlyozva az együttműködés fontosságát a konfliktusokkal terhelt régiókban. Felvetik, hogyan segíthet egy egyszerű termék a párbeszéd és a béke előmozdításában.