A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 7 perc

Új Divinity-játék: körökre osztott kaland száz évvel az Original Sin 2 után

Friss információk érkeztek az új Divinity-játékról: körökre osztott játékmenet, egy évszázaddal az Original Sin 2 után, és fontos kérdések a történettel és fejlesztéssel kapcsolatban.

Az új Divinity-játék főbb részleteiről esik szó, amely sok rajongót foglalkoztat: milyen játékrendszerre alapoznak, és hol helyezkedik el a történet a Divinity univerzum idővonalában. Friss interjúk és cikkek alapján végre néhány kulcsfontosságú kérdésre fény derült: például az, hogy a játék körökre osztott rendszerben készül, de nem pontosan ugyanúgy, mint korábban az Original Sin 2-nél.

Kiderült az is, hogy az új rész nagyjából száz évvel az Original Sin 2 eseményei után játszódik, így a lore és a különböző univerzumbeli konfliktusok is új fényt kapnak. Ez különösen izgalmas azok számára, akik a Káoszisten történetvonalának folytatására várnak, amelyről régóta nem esett szó.

A fejlesztők hangsúlyozzák a döntések és következmények jelentőségét, valamint azt is, hogy a történet sötétebb vagy épp reményteljesebb irányba is vihető – mindez csak a játékos választásain múlik. A bejelentő trailer grafikus, feszült hangulatáról is szó esik, de megnyugtatják a nézőket: nem lesz kötelező ilyen események mentén haladni a történetben.

További érdekesség, hogy a játék az induláskor korai hozzáférésben lesz elérhető, valószínűleg az első felvonás kerül először bemutatásra. A fejlesztők célja, hogy a játékmechanikai és történeti rendszereket a közösség visszajelzései alapján finomhangolják. Emellett röviden kitértek arra is, hogy a generatív AI-t referenciaképek keresésére használják ugyan, de nem fogják ezek produktumait a végleges játékban alkalmazni.