Japánban, az 1960-as években, egy festői kisvárosban különös és hátborzongató események veszik kezdetüket. A főhős, Hinaco mindennapjai egy pillanat alatt fordulnak rémálommá, amikor vörös virágok kezdenek mindent elborítani, groteszk teremtményeket teremtve emberből és környezetből egyaránt. Ezek a lények egyszerre szépek és visszataszítóak – a szépség és a borzalom párhuzamos jelenléte végigkíséri az egész történetet.
Ebisugoka településén járkálva Hinaco csak rögtönzött fegyverekkel tudja magát megvédeni. Kilátástalan helyzetében a játék nagy hangsúlyt fektet a közelharcra, ahol egyszerre kell ügyesen kitérni és támadni; miközben a túléléshez elengedhetetlen, hogy a környezet minden lehetőségét kihasználjuk. A harcrendszer bonyolultsága, valamint az ellenségek viselkedésmintái sajátos dinamikát teremtenek, ami folyamatos feszültséget szül.
Az élményben fontos szerepet kapnak a fejtörők, melyek nemcsak kihívást jelentenek, hanem elmélyítik a történetet, bemutatva a szereplők múltját, kapcsolataikat és a települést sújtó titkokat. Érdekes kérdések vetődnek fel: miért ide érkezett meg a köd? Kik a rejtélyes virágok valódi teremtői? Mi áll Hinaco barátainak furcsa viselkedése mögött?
Mindezek mellett a játék párbeszédei, tárgyai és a helyszín – a korszakra jellemző társadalmi elvárások, nemi szerepek, családi konfliktusok – szintén fontos szerepet kapnak. A mű stílusa és hangulata új irányt szab a sorozatnak, meghagyva a régi szellemiségét, de friss, japán szemszögből vizsgálva a horror műfaját. Végül a játék több lehetséges befejezést is ígér, változatos narratív váltásokkal és új lehetőségekkel az újrajátszások során. Vajon milyen titkokat rejt Ebisugoka, és merre vezet a ködbe burkolózott ösvény?