A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 36 perc

Ügynökségi növekedés kreatív stratégiákkal: Stuart Vickers előadásának tanulságai 2026-ra

Hogyan alakíthatunk ki ügynökségünk számára egyedi piacot, és milyen meglepő, beváltatlan vagy alternatív taktikák vezethetnek sikerre? Stuart Vickers előadása meglepő példákon keresztül tárja fel az ügynökségi skálázás új lehetőségeit.

Az előadás középpontjában az ügynökségek növekedésének szokatlan, gyakran ellentétes stratégiái állnak. Stuart Vickers, más néven ‘SEO Jesus’, saját tapasztalatain keresztül mutat be különféle kreatív megközelítéseket, mint például a keresőmotorok manipulálása mesterséges forgalommal, egyedi termékek és szolgáltatások márkanévre épülő bevezetése, valamint a személyes márkaépítés különböző webes és közösségi platformokon.

A szakmai mondanivalót gyakran humorral fűszerezi, megemlítve, milyen meglepő helyeken lehet kapcsolatokat építeni – konferenciáktól egészen váratlan iparági eseményekig. Kiemeli, hogy nem minden találkozó vagy befektetés térül meg azonnal, de hosszú távon tartalmas együttműködéseket eredményezhetnek. Érdekes kérdéseket vet fel a leadek kvalifikálásáról és arról, hogy mennyit érnek valójában a különböző forrásokból származó ügyfelek.

Részletesen bemutatja, milyen hatásos lehet a YouTube, Facebook és más csatornák használata az ügynökségi ügyfélszerzésben – nemcsak közvetlenül, hanem listaépítésre, edukációra vagy a személyes márka erősítésére is. Külön hangsúlyt fektet arra, hogyan válhat egy-egy látszólag új, exkluzív „mechanizmus” vagy szolgáltatás a versenytársaktól való differenciálás hatékony eszközévé.

Az előadás során végig előkerül a változatos, kísérletező hozzáállás fontossága, a „kék óceán” típusú, még kiaknázatlan lehetőségek keresése, illetve a gyors termékfejlesztés és értékesítés folyamatának bemutatása. A technikai részletektől a személyes történeteken át egészen a marketingpszichológiai elemekig számos olyan témát jár körül, amelyek új gondolatokat és megoldáskeresést indíthatnak el a nézőben.