Az előadás középpontjában az ügynökségek növekedésének szokatlan, gyakran ellentétes stratégiái állnak. Stuart Vickers, más néven ‘SEO Jesus’, saját tapasztalatain keresztül mutat be különféle kreatív megközelítéseket, mint például a keresőmotorok manipulálása mesterséges forgalommal, egyedi termékek és szolgáltatások márkanévre épülő bevezetése, valamint a személyes márkaépítés különböző webes és közösségi platformokon.
A szakmai mondanivalót gyakran humorral fűszerezi, megemlítve, milyen meglepő helyeken lehet kapcsolatokat építeni – konferenciáktól egészen váratlan iparági eseményekig. Kiemeli, hogy nem minden találkozó vagy befektetés térül meg azonnal, de hosszú távon tartalmas együttműködéseket eredményezhetnek. Érdekes kérdéseket vet fel a leadek kvalifikálásáról és arról, hogy mennyit érnek valójában a különböző forrásokból származó ügyfelek.
Részletesen bemutatja, milyen hatásos lehet a YouTube, Facebook és más csatornák használata az ügynökségi ügyfélszerzésben – nemcsak közvetlenül, hanem listaépítésre, edukációra vagy a személyes márka erősítésére is. Külön hangsúlyt fektet arra, hogyan válhat egy-egy látszólag új, exkluzív „mechanizmus” vagy szolgáltatás a versenytársaktól való differenciálás hatékony eszközévé.
Az előadás során végig előkerül a változatos, kísérletező hozzáállás fontossága, a „kék óceán” típusú, még kiaknázatlan lehetőségek keresése, illetve a gyors termékfejlesztés és értékesítés folyamatának bemutatása. A technikai részletektől a személyes történeteken át egészen a marketingpszichológiai elemekig számos olyan témát jár körül, amelyek új gondolatokat és megoldáskeresést indíthatnak el a nézőben.










