A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 7 perc

Ügyességi túlélés a Commodore 64 különös bárjában

Egyszerre humoros és bizarr ügyességi játék a 80-as évekből, ahol a túléléshez élelmet, italt és józan észt kell egyensúlyozni egy különös bárban.

Különös bárpult-menedzsment és 80-as évekbeli játékmechanikák találkozása: az 1985-ös Stirways a Commodore 64-re egy felejthetetlen, humorosan abszurd túlélő ügyességi játék, amelyben egy sötét, hangulatos bárban kell túlélni az éjszakát, miközben a legendás Budgie Wonger amulettjének darabjai után kutatunk.

A helyszín különös atmoszférája, a vészesen ingadozó vendégek, a mindenre ugró kidobó és a színes, mégis otthonos grafika sajátos benti univerzumot teremt, amely egyszerre hívogat és tart félelemmel. Interaktív akadályok, váratlan kihívások és sokszor mókás játékelemek várják a játékost, miközben a való életből vett problémákat is a játékba ágyazva kell megoldani: az éhség, a fáradtság és a részegség szintjét is kontrollálni kell.

Nem harcolunk megszokott fegyverekkel – gondolatbuborékokat kell vetni, hogy távol tartsuk a hallucinációkat és megóvjuk energiánkat. Minden döntés – akár egy ital elfogyasztása vagy egy hamburger elmajszolása – közvetlenül befolyásolja a túlélési esélyeket. Ebben az egyensúlyozásban válik érdekessé, hogy mennyire maradunk „láthatatlanok” a bártender és a kidobó számára.

Fred Gray energikus, azonnal felismerhető SID-zenéje teszi igazán egyedivé az élményt, és segít elmerülni a nosztalgikus közegben, ahonnan egy újabb szokatlan próbát jelent minden játék. A Stirways rendkívül furcsa, sajátos humorú és kissé hátborzongató kihívásokkal tölti meg a klasszikus Commodore 64-est, amelyek minden alkalommal újra emlékezetessé válnak.