Az értékelés kezdetén a beszélgetés résztvevői megemlítik, milyen vegyes érzéseik vannak a Twisted Metal második évadának fináléjával kapcsolatban, összehasonlítva az első évaddal. Felidézik, hogy az első évadot rendkívül gyengének érezték, de most, az új évad elején, kicsit pozitívabb a hozzáállásuk, részben a kellemesebb hangulat, a több autós összecsapás és a jobban sikerült karakterek miatt. Felvetik, mennyire érződik a sorozat alacsony költségvetése, és ennek fényében hogyan próbálnak a készítők elmozdulni a drámaibb jelenetek, iskolai konfliktusok és karakterdrámák irányába.
A történet középpontjában ugyan a Twisted Metal ikonikus autós viadala áll, de ezt a versenyt kreatívan variálják: van zászlókeresés, szállítási küldetés, hagyományos rombolás és még villámkör is. Az új szereplők, mint Frost és Grim, színesítik a küzdelmet, ugyanakkor sokak számára hiányérzetet okoz, hogy számos izgalmas autós pillanattól elvágnak a vágások, vagy éppen „olcsó” drámai fordulatokra fókuszálnak. Különösen kitérnek Axel és Calypso karakterének erősségeire, illetve az őket érintő fejleményekre.
A műsort gyakran vádolják azzal, hogy túl sok elemet emel át fiataloknak szóló, iskolai drámákból, és a sorozat mintha nem tudna dönteni, hogy vidám paródia vagy mégis komoly akciósorozat akar-e lenni. Felmerül, hogy az autós összecsapások mellett miért érvényesülnek ennyire hangsúlyosan a karakterközpontú szubplotok, például a Raven visszatérő témája vagy az Axel-féle „benzinfogyasztási” beavatkozás.
Végül a beszélgetők kitérnek arra, mennyire érzékelhető a streamingplatform limitált költségvetése, és hogy vajon lesz-e folytatás, amit a szerzők szerint a sorozat zárása erősen sugall. Felmerül az is, hogy a videojátékos alapanyaghoz mennyire hű a sorozat, és mennyire téveszt célt, amikor öncélúan próbál új irányokat keresni az ismerős karakterekkel.