Izgalmas kérdést vet fel, amikor egy cseh városközpontban egészen drága „újságot” vásárolhatunk. Európa egyik legnépszerűbb turisztikai célpontján, Prága főterén a szabályozásokra érzékeny jegyárusítók új trükkhöz folyamodnak, hogy kikerüljék a városi rendeleteket.
A néző bepillantást nyer a turistákat célzó, látszólag szabályos újságárusítási módszer mögé. Felmerül a kérdés: vajon tényleg egy információkkal teli folyóiratról van szó, vagy mindez inkább egy fedőtevékenység az amúgy tiltott turisztikai szolgáltatásokhoz?
A riporterek megvizsgálják, hogy a piros ernyős eladók hogyan alkalmazkodnak az új helyzethez: korábban jótékonysági álca mögé bújtak, most azonban a szolgáltatást egy újsággal összekapcsolva kínálják – lényegében a városi joghézagokra támaszkodva.
Érdekes lesz figyelni, milyen reakciókat vált ki mindez a városházán, illetve hogy milyen, akár humoros vagy meglepő kreativitással találkozhatunk ezeken a forgalmas tereken. Vajon tényleg legális-e, amit csinálnak, vagy csak átmenetileg kerülgetik a szabályokat?