Az alkotó egy könnyed, személyes hangvételű „körutat” tesz London különböző élelmiszerboltjaiban, hogy megvizsgálja, melyek a város leginkább túlértékelt és leginkább alulértékelt üzletei. Az érdeklődés fókuszában az élelmiszerboltok árai, készletei és az ünnepi, főleg húsvéti termékkínálat áll, miközben a luxuskategóriás és a kedvezményes boltok kínálatát is összehasonlítja.
A bemutatott helyszínek között megtalálható a város egyik legdrágább, független élelmiszerboltja és az Aldi, amely az Egyesült Királyság legolcsóbb szupermarketlánca. Az összehasonlítás nemcsak az árakra és a termékpalettára, hanem az élelmiszerek minőségére, frissességére és egyedülálló kínálatára is kiterjed. Közben szó esik a különféle márkákról, húsvéti csokoládétojásokról, friss gyümölcsökről és péksüteményekről is.
Külön érdekesség a helyiek és a turisták eltérő igényeinek ábrázolása, illetve a Londonban tapasztalható kulturális sokszínűség a kínált termékek tükrében. Az alkotó személyes élményeit is megosztja, például amikor különlegesen magas árat fizet egy egyszerű almáért vagy csalódik egy drága termék minőségében.
A videó folyamán számos kérdés merül fel: Érdemes többet fizetni egy luxusbolt különlegességeiért, vagy a diszkontáruházak hétköznapi termékei is ugyanazt az élményt nyújtják? Mennyiben változott a húsvéti ünnepi kínálat és az ehhez kapcsolódó hagyományok Londonban? Mely termékek azok, amelyekért a britek ragaszkodnak a márkákhoz, és mikor éri meg az „olcsóbbat” választani?