Főhősünk egyre nehezebb kihívásokkal néz szembe egy sötét, elnyomó hangulatú, kiüresedett városban, ahol minden sarkon mániákus kultisták leselkednek rá. A játékmenet folytonos feszültségre, kevés lőszerre és változatos, jól átgondolt pályadizájnra épít. Ezt jól tükrözi az állandó félelem attól, hogy hamarosan kifogyunk a nélkülözhetetlen erőforrásokból, miközben masszív ellenségek bukkannak fel váratlanul.
Különleges mechanikákkal, mint például a hordozható egészségügyi csomag feltöltése, robbanóanyagok egyedi kombinálása vagy a váratlan csapdák használata, az alkotás új szintre emeli a klasszikus boomer shooter stílust. A környezet mesél: üres bárok, kihalt plázák, elhagyott farmok és kísérteties vidéki házak követik egymást, mindenhol rejtett utalásokkal és titkokkal.
Minden új fejezet egyedi helyszínekre kalauzol, legyen szó vértől lucskos szennyvízcsatornáról, kisvárosi áruházi rémálomról vagy őrült karneváli forgatagról. Egyik pillanatban menekülésre kényszerülünk, máskor taktikus harcokra vagy felfedezésre sarkall a játék. Tovább fokozza a feszültséget a környezetből előbukkanó túlvilági lények és csapdák, illetve a múlt és jelen közötti organikus átmenetek.
Helyenként nehéz, de rendkívül intenzív főellenfél-harcok törik meg a játék ritmusát, ahol minden megszerzett fegyver és trükk számít. A pályák komplexitása, a természetes kitérők, titkos szobák és összeesküvő kultisták még hosszú órák elteltével is mindig újabb meglepetéseket tartogatnak. Újra és újra felmerül: vajon milyen végső célt szolgál ez a rémálomszerű utazás?










