Ebben az összeállításban Robin részletesen bemutatja, hogyan működik a Commodore 64-re írt Truchet Tiles programjának assembly forráskódja. Megmutatja, miként lehet letölteni a D64 lemezképet, valamint lépésről lépésre vezeti végig a nézőt a különféle forráskódfájlok és fejlesztési verziók között.
A tartalom nagy hangsúlyt fektet a C64 memóriahasználatának, mutatókezelésének és a grafikus minta generálásának magyarázatára. Robin kiemeli a különböző csempe minták, forgatások, valamint az optimalizáció és átláthatóság kérdéseit is, felvetve, hogyan lehet változatos méretű adatstruktúrákat kezelni assembly nyelvben.
A kód bemutatásán keresztül szóba kerül az egyszerű színkezelés, a képernyő feltöltése, valamint a csempe minták ismétlése és megjelenítése. Felmerülnek programozási trükkök, mint például az indexelt címzés, a különböző regiszterek használata és a nullás oldal előnyei, amelyek a 6502-es architektúrára jellemzők.
A videó végén Robin kitér saját játéka, a Minima Reloaded példájára is, ahol a csempealapú világgenerálás és a procedurális térképkészítés kombinációja szintén hasonló elveken nyugszik. A bemutató végig arra ösztönzi a nézőt, hogy gondolkodjon el az ilyen kódszerkezetek játékfejlesztési alkalmazhatóságán is.