Öt évvel ezelőtt indult a sorozat, amikor a narrátor először vásárolt törött autót helyreállítás céljából – most azonban minden korábbinál nagyobb falat következik: egy totálkáros Bugatti Chiron Pur Sport megmentése. Ez a hiperautó rendkívül ritka, mindössze 60 darab készült belőle, és a forgalomban ma már csak 59 található. A videó Miamiba vezet, ahol a főhős személyesen vizsgálja meg a törött szupersportkocsit, valamint gazdájának elképesztő autógyűjteményét, amely egy álomszerű milliárdosi életstílust tükröz.
A bemutató során felmerülnek a javítás kockázatai és költségei: csak az alkatrészárak elérhetik az 1,7 millió dollárt, egyes alapdarabok – mint a szárny vagy a fényszóró – akár 150-200 ezer euróba kerülnek. Problémát jelent az is, hogy a Bugatti csak akkor hajlandó alkatrészt szállítani, ha maga végzi a javítást, ráadásul ehhez Franciaországba kell szállítani az autót. Ez alaposan megnehezíti egy magánszemély számára egy ilyen jármű helyreállítását – vajon lehetséges-e megkerülni a gyári láncot?
Az utazás során egy újabb baleset is történik: az egyik kísérő Ferrari ütközik, ami további fejtörést okoz a biztosítás és értékcsökkenés kapcsán. Számba kerülnek az extrém példák is, például hogyan jártak más szuperautók (pl. Lewis Hamilton Pagani-ja, Rowan Atkinson McLaren F1-ese) hasonló esetekben, és miként kezelik ezeket az exkluzív márkák.
Izgalmas kérdések vetődnek fel, például: vajon mennyit érhet egy totálkáros Chiron Pur Sport az aukción? Tud-e valaki magánúton alkatrészekhez jutni, vagy kizárólag a gyártó döntése lesz az, hogy megmenthető-e egy ilyen luxusautó? És a vásárlás kockázata mögött mekkora anyagi és érzelmi tét húzódik?