Az új Total War: Medieval 3 játék fejlesztői betekintést nyújtanak a fejlesztés folyamatába, elmesélve, mennyire különleges számukra, hogy végre életre kelthetnek egy olyan projektet, amelyről már régóta álmodoztak. Többször is nekifutottak a fejlesztésnek az évek során, de csak most érezték úgy, hogy minden feltétel — a technológia, a csapat és az időzítés — megfelelő.
Az interjú során felidézik, miért tartják a Medieval 2-t kiemelkedő játéknak, és milyen nagy hatást gyakorolt rájuk az akkori izgalmas, élő világ bemutatása. Megvizsgálják, miként eleveníthetik fel ezt az autentikus, középkori légkört a modern technika és játékmenet segítségével, valamint hogy a játékosok aktívabban befolyásolhatják a történelmet és a világ alakulását.
Érdekes kérdésként merül fel, hogyan lehet megtalálni a megfelelő egyensúlyt a mély szimuláció és a klasszikus Total War-játékstílus között, illetve hogy a közösség hogyan szólhat bele a fejlesztés egyes lépéseibe. Szóba kerülnek a régi kedvenc funkciók, és hogy mennyire fontos a kampány és a csaták összekapcsolása. A fejlesztők azt is hangsúlyozzák, hogy mennyi inspirációt merítenek a sorozat korábbi részeiből, miközben új elképzeléseket és újításokat is szeretnének beépíteni a játékba.
A beszélgetés során felbukkan az is, hogy a történelmi hitelesség mennyire lényeges, illetve hogyan szeretnék a játékosokat már a fejlesztés korai fázisától bevonni — legyen szó döntésekről, javaslatokról vagy a fejlesztői folyamat átláthatóságáról.










