Ez a videó az Iron Galaxy által fejlesztett Tony Hawk’s Pro Skater 3 és 4 játékok újrakiadásának legérdekesebb kérdéseit és dilemmáit boncolgatja. A szerző rögtön rámutat, hogy a korábbi remake-ek sikerét némileg árnyékolta a Tony Hawk’s Pro Skater 3 kihagyása, és most, amikor végre mindkét klasszikus felkerül a palettára, mégis vannak fájó hiányérzetek.
Megvizsgálja, hogyan változott meg a negyedik rész struktúrája az eredetihez képest: a szabadon bejárható pályák és a karakterek által adott küldetések helyét klasszikus, időkorlátos feladatok váltják fel. Rámutat, hogy ezek a döntések miként befolyásolják a széria egyediségét és nosztalgikus értékét.
Részletesen elemzi a játékmechanikai újdonságokat és a furcsa kompromisszumokat, például hogy egyes küldetéseket átalakítottak, eltűntek vagy megváltozott a hozzájuk vezető út, illetve hogy a karriermód is újszerű struktúrát kapott, amely nem mindig tükrözi hűen az eredeti játékok szellemiségét.
A bemutató azt is érinti, mennyiben sikerült a fejlesztőknek a legendás szintek atmoszféráját kortárs grafikai és zenei elemekkel újjávarázsolni, s közben felveti: hogyan hat mindez a rajongók nosztalgiájára és az új játékosok élményére.
Érdekes kérdéseket vet fel a többjátékos mód újításai, valamint az új pályák és a visszatérő, illetve frissen érkező profi gördeszkások listája is. A játék erősségei és gyenge pontjai egyaránt előkerülnek, ugyanakkor a videó nem árulja el, végül mindez hogyan befolyásolja az összképet, inkább gondolkodásra ösztönöz.