Egy fiatal, ambiciózus vállalkozó, Todd Graves története Louisianából indul, aki minden ellenére hitt egy egyszerű, csak csirkefalatokra épülő gyorséttermi koncepció sikerében. A bankok kételkedtek, a család és az ismerősök nem értették, de Graves és barátja, Craig Sylvie szívós munkával mégis valóra váltották álmukat: így született meg a Raising Cane’s első étterme az LSU egyetem közelében.
A dokumentumfilm betekintést nyújt Graves korai életébe, vállalkozói szellemébe, valamint a kezdeti nehézségekbe: hogyan szerzett munkát és pénzt olajfinomítóban és alaszkai halászaton, hogy finanszírozni tudja első üzletét. A film feltárja, miként alakult ki a vállalat kultúrája, milyen szerepet töltött be a közösség támogatása, valamint a személyes kapcsolat a dolgozókkal és vendégekkel.
Érdekes kérdéseket vet fel a film: vajon hogyan lehet egyetlen, rendkívül szűkített menüvel hatalmas birodalmat építeni? Miben tér el egy alapító-vezette márka hozzáállása és növekedési stratégiája a multinacionális óriásoktól? A Raising Cane’s hogyan őrzi meg egyediségét, amikor már közel ezer étteremmel működik országszerte, sőt, már a nemzetközi piacokat is célozza?
A történetben szerepet kap a helyi kultúra, a család fontossága és az alapítói értékek. Felmerül, hogyan lehet motiválni és hosszú távon megtartani a munkatársakat, miként válik az étterem a közösség, sőt, egész város részévé. Megjelennek olyan izgalmas aspektusok is, mint a hírességek organikus márkanagykövetként való bevonása, valamint hogy Graves miért utasít el minden felvásárlási ajánlatot, és mi a szerepe a jótékonykodásnak a cég filozófiájában.