A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 26 perc

Todd Boehly befektetési titkai a sport és média világában

Todd Boehly bemutatja, hogyan fedez fel értéket a sport, média és eszközkezelés világában, miközben új piacokra és üzleti modellekre koncentrál.

Todd Boehly befektetési stratégiájába nyújt betekintést ez a beszélgetés, amelyben Boehly bemutatja, hogyan azonosít lehetőségeket a sport, média és szórakoztatóipar területén – ott, ahol mások főként kockázatot látnak. Megismerhetjük, miért tartja a hitelpiacokat kulcsfontosságúnak, és hogyan használja ki a piaci változásokból adódó előnyöket.

A beszélgetés során kitér arra is, miként alakította át és diverzifikálta portfólióját az elmúlt években: szó esik nagyobb sportklubokról, világhírű díjátadókról is, illetve arról, hogyan kapcsolódik össze az eszközkezelés és a hitelüzlet. Felmerül az is: milyen új iparágak, földrajzi régiók vagy formátumok lehetnek a következő növekedési területek?

Boehly példáin keresztül megtudhatjuk, hogyan lehet struktúrák, új üzleti modellek vagy innovatív összefonódások révén csökkenteni a kockázatokat, miközben a nyereség maximalizálására törekszünk. A sportbefektetések, médiavállalatok jövője, az eszközkezelés iparági fejlődése, valamint a biztosítási piac újításai mind terítékre kerülnek. Miért válik egyre fontosabbá az élmény és a hozzáférés, mint a puszta termék?

A beszélgetés végén szó esik a globális terjeszkedésről, új földrajzi fókuszpontokról (köztük a Közel-Kelet vagy India), valamint arról, milyen irányban képzeli el Boehly a Golden Globes vagy nagy sportklubok fejlődését a következő években. Kié lesz a következő áttörés a sportszórakoztatás, biztosítás vagy digitális élmények piacán?