A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 21 perc

Tizenhét hibás iPad megjavítása és ajándékozása a közösségnek

Hibásként vásárolt iPad-eket tesztelnek, javítanak ki, és adnak tovább rászorulóknak, miközben érdekes technikai kihívások és kreatív megoldások is felmerülnek.

Egy doboznyi, összesen 17 hibásnak hirdetett iPad érkezik meg, amelyeket tesztelni, helyreállítani és új gazdákhoz juttatni terveznek. Az eszközök között különböző generációk és típusok szerepelnek, mint az iPad mini, az iPad Air és az iPad Pro, és első pillantásra a legtöbb jobban teljesít a vártnál.

A tulajdonos lépésről lépésre átnézi a készülékeket, ellenőrzi a funkciókat, az akkumulátorokat, a kijelzőket és az érzékelőket. Minden készüléket megpróbál beüzemelni, miközben felmerül a kérdés, vajon a bemutatótermi modellek mennyire használhatók, és hogy az Apple nem észleli-e, ha egy napon belül több tucat eszközt ugyanahhoz a fiókhoz regisztrálnak.

Egyetlen iPadnél kerül sor komolyabb javításra: az üveg cseréjére, amit részletesen bemutatnak, és izgalmas javítási lépésekkel egészítenek ki. A hibás készülékek javítása során felvetődik, hogy laikusként milyen buktatók és nehézségek várhatnak, ha valaki egyedül próbálkozik hasonlóval.

A javításról, tesztelésről és tisztításról szóló etapok után bemutatják, hogyan ajándékozzák el a készülékeket a helyi közösség tagjainak. Az ajándékozás spontán és örömteli, az emberek izgatottan választanak a „megjavított” iPad-ek közül.

A videó során szó esik kreatív kiegészítőkről is, mint például a Paperlike kijelzővédő fóliáról, amely képes jelentősen javítani a felhasználói élményt, és kihangsúlyozzák annak szerepét a digitális jegyzetelésben és az alkotó folyamatban. Felmerül az is, hogy egy jó minőségű eszköz vagy tartozék mennyit tehet hozzá a mindennapi munkához.