Mi különbözteti meg a legsikeresebb UX-tervezőket a tömegtől? Az előadás olyan tipikus hibákat és rutinos megoldásokat tár fel, amelyek akadályozzák a pályázókat abban, hogy kitűnjenek a versenytársak közül.
Megismerhetünk tíz kevésbé ismert stratégiát, amelyeket a legtöbb UX-es nem alkalmaz. Ezek között szerepel: valódi termékdesignok visszafejtése, a design rendszerek mély megértése, személyes márka építése és az üzleti érték hangsúlyozása a portfólióprojektekben.
Az előadó gyakorlati példákat hoz, hogyan lehet érdemben hálózatot bővíteni, miként tudja valaki önmagát ügynökségi gondolkodással pozicionálni, illetve milyen erény az együttműködés és a megfelelő partnerek megtalálása.
Felvetődik az a kérdés is, hogy miért elengedhetetlen a folyamatos piaci tanulás, a közösségi média használata vagy akár a múltbeli designverziók elemzése ahhoz, hogy valaki a techszektorban álommunkát találjon UX-tervezőként. Izgalmas témák kerülnek elő, például a shortlistezés folyamata, a nagyvállalati interjúk gyakorlata vagy az üzleti célok felismerése designerként.