Ebben az összeállításban az elmúlt időszak leglátványosabb PC-s játékai kerülnek fókuszba, amelyek komoly kihívás elé állítják még a legmodernebb gépeket is. Az alkotók vizsgálják, hogyan tolják ki a fejlesztők a grafikai határokat, és milyen új technológiákat, effektusokat használnak a maximális vizuális élmény érdekében.
Megismerhetjük, hogy egy történelmi környezetbe helyezett szerepjáték régi motort optimalizál szokatlan világítástechnológiával, valamint hogy egy új Assassin’s Creed Japánban milyen természeti részleteket és fényhatásokat varázsol a képernyőre. Szóba kerülnek módosítások, amelyekkel egy cyberpunk világ kihasználja a legmodernebb grafikai kiegészítéseket, sőt az is, hogy miként válik egyetlen játék valóságos múzeummá, amely korhű környezetével ejt ámulatba.
A lista egyaránt bemutat gyönyörű, de erőforrás-igényes indie címeket, illetve nagy költségvetésű blockbuster folytatásokat, ahol a filmes hatáskeltés vagy akár a mozgásrögzítési technológiák állnak a középpontban. Felvetődik a kérdés: miért válnak bizonyos játékok tényleges grafikai stressztesztté, és hogyan befolyásolják ezek a fejlesztések a játékélményt?
Olyan témák kerülnek elő, mint a valósághűség, az optimalizáció, a modding lehetőségei, illetve a hardveres igények folyamatos növekedése. Kiderül, hogy a látvány mennyiben határozza meg egy-egy játék helyét a toplistán, miközben a közönségnek is ajánlanak további példákat, amelyeken érdemes tesztelni a legújabb videokártyákat és konfigurációkat.