Sok feltörekvő, úgynevezett „double A” (AA) játék különös figyelmet kap az utóbbi években. Ezek a projektek technikai és kreatív szempontból gyakran újszerűek, sőt, időnként túl is szárnyalják a sokkal nagyobb költségvetésű címeket az ötletek terén. Mégis, minden esetben van valami apróság, ami megakadályozza, hogy ezek a játékok igazi mesterművé váljanak.
Az epizód kiemeli azokat a játékokat, amelyeket csak egy hajszál választott el attól, hogy ikonikus státuszba emelkedjenek. Különös hangsúlyt kapnak a játékmenet egyedi mechanikái, atmoszférája vagy a történetmesélés izgalmas újításai; ugyanakkor rámutatnak azokra az elemekre is, amelyek épphogy visszatartották őket a tökéletességtől.
A bemutatott címek között akad innovatív roguelike, emlékezetes horror, hagyományosabb szerepjáték, lélegzetelállító taktikai stratégia és meglepően hangulatos történetközpontú kaland is. Az alkotók ezúttal különböző stúdiókat és alkotói víziókat vizsgálnak meg, miközben olyan kérdéseket vetnek fel, hogy vajon mennyit számít egyetlen hiányzó vagy kiforrott elem, és hol húzódik a határ a „majdnem tökéletes” és az „örök kedvenc” között.
Külön érdekesség, hogy a műsor reflektál a játékok közönségre gyakorolt hatására is, legyen szó az innováció szeretetéről, vagy épp a nosztalgiáról és kihíváskeresésről. Vajon melyek voltak azok az apró döntések, amelyek ezeknek a címeknek a sorsát végül eldöntötték?