A Titan Quest 2 korai hozzáférésű indulására épülő videó betekintést nyújt a játék jelenlegi állapotába. Az alkotó röviden bemutatja, hogyan vált elérhetővé az early access verzió, és kitér arra is, hogy a fejlesztőktől származó hasznos részletek milyen újításokat ígérnek.
A görög mitológia ihlette akció-RPG-ként a Titan Quest 2 izgalmas történeti alapokat kínál: karakterünket a bosszú istennője, Nemezisz üldözi, és eközben számos kihívással, küldetéssel és lootvadászattal találkozunk. A játékmenet mélyebb rétegeit, mint például a mastery rendszer és a különböző nehézségi fokozatok, szintén részletesen bemutatják.
Figyelemre méltó, hogy a karakterfejlesztéshez kapcsolódó divine masteries keverhetők, lehetővé téve egyedi képesség-kombinációkat. A játék multiplayer funkciót is támogat, azonban a jelenlegi verzióban még nem minden funkció végleges – például a karakterkészítő hamarosan sokkal részletesebb formában lesz elérhető.
Az alkotó kiemeli a harcrendszer sajátosságait: lassabb tempó, tanulható boss-mintázatok, aktív védekezési lehetőségek (kitérés, barrier), valamint a fejlődés során egyre színesedő képességfák. Szó esik a fejlesztési tervekről is, mint például új masteries, transzmog és megosztható tárhelyek integrálása.
További izgalmas kérdések is felmerülnek: hogyan fog alakulni a balansz és a tárgyrendszer? Milyen új tartalmak kerülnek be a negyedéves frissítésekkel? Vajon mennyire lesz élvezetes a játék singleplayer módban vagy éppen co-opban?