A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 24 perc

Titan Quest 2: Ígéretes kezdet az ókori görög mitológia világában

A Titan Quest 2 árnyaltan mutatja meg, milyen lehetőségeket rejt egy mitológiai témájú ARPG az ókori Görögországban, különleges világépítéssel és egyedi kasztrendszerrel.

Múlt héten váratlanul jelent meg korai hozzáféréssel a Titan Quest 2, amely a mitológiai ókori Görögországban játszódó hack’n’slash akció-RPG. Az első visszajelzések és a saját tapasztalatok alapján a játék egyelőre tartalmilag még szűkös, hiszen nagyjából egy vagy két délutánt vesz igénybe az összes jelenlegi tartalom végigjátszása. Ennek ellenére a grafika, a világ hangulata, a tempó, a játékmenet és a karakterépítési lehetőségek sokakat kellemesen megleptek.

A világ teljesen kézzel készült, a játékosok egy istenek által érintett karaktert alakítanak, akit a bosszú istennője, Nemezis üldöz. A felfedezés közben számos rejtett kincs, titkos helyszín, kisebb logikai feladvány és különleges mellékküldetés vár. Nem hiányoznak a régies hangulatot idéző, de gördülékeny harci rendszerek sem, ahol az egyszerű, de élvezetes mechanikák dominálnak.

Érdekesség, hogy a karakterek nem fix kasztokat kapnak, hanem két különféle „mesteri” ágat választhatnak, amelyek között szabadon oszthatják el fejlesztési pontjaikat. A jelenlegi változatban négy fő mesteri (Earth, Rogue, Storm, Warfare) érhető el, mindegyik saját aktív és passzív képességekkel, valamint módosítókkal. Az attribútumrendszer is újító, és a felszerelések követelményei ezekhez igazodnak.

Bár végigjátszhatóságban és kihívásban a játék jelenleg elmarad a műfaj nagy neveitől, a közösség mégis pozitívan fogadta, és a fejlesztők kommunikációja szerint folyamatos frissítéseket terveznek, tartalmi bővítésekkel, új mesteri ágakkal, cselekményekkel és játékbeli funkciókkal. Többek szerint a barátságos hangulat, a világ színessége és az egyszerű, jól működő játékelemek miatt a Titan Quest 2 előrevetíti egy izgalmas, fejlődő ARPG jövőjét.