A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 6 perc

Tinédzserkori kihívások tea pózban: a To a T világa

A To a T játék különleges módon mutatja be a tinédzserkori csetlések-botlások világát, egy egyedi, bájos és humoros környezetben.

Az iskolás évek során mindenki szembesülhet azzal a kínos érzéssel, hogy valami miatt kilóg a sorból. Erre a témára épít Kita Takahashi által megálmodott, különc hangulatú To a T, ahol a játékos egy szokatlan helyzetben lévő fiatalt irányít – karjai folyamatosan kifeszítve, tea pózban maradnak bármiféle ok nélkül.

A furcsa testtartás minden pillanatban emlékeztet a másság érzésére, és arra, milyen nehéz beilleszkedni az iskolai közösségbe, ahol a társak gyakran kegyetlenek. Mindehhez társul egy hűséges kutya segítőként, aki nemcsak az öltözésben, hanem a mindennapi ügyes-bajos dolgokban is jelentős szerepet tölt be.

To a T álomszerű, japán falura emlékeztető világban játszódik, melyet antropomorf állatok népesítenek be. A környezet és a szereplők bájos, rajzfilmszerű látványvilága keveredik a szatirikus iskolai élményekkel, miközben megjelennek a komfortot nyújtó, ismerős rutinok: reggeli gabonapelyhek, iskolai egyenruha, helyi boltok.

Miközben a játék témái egyetemesek – az identitáskereséstől a kívülállóság érzéséig – a játékmenet olykor akadozó és céltalan, ugyanakkor marad hely bőven a felfedezésre és apró, humoros pillanatok élvezetére.