A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 7 perc

Tim Armstrong a Flowcode változó marketingstratégiáiról és az új technológiák hatásairól

Tim Armstrong, a Flowcode vezérigazgatója arról beszél, hogyan változnak a márkák és a fogyasztók közötti kapcsolatok a digitális korban, és milyen újszerű megoldásokkal reagálnak a marketingszakma aktuális kihívásaira.

Egy inspiráló beszélgetés keretében Tim Armstrong, a Flowcode vezérigazgatója bemutatja, hogyan alakítják át a márkák és a fogyasztók közötti kapcsolatot az új technológiák. Rávilágít arra, hogy a digitális korszakban egyensúlyt kell teremteni a valós világbeli érintkezések és a digitális csatornák között, mivel a fogyasztók elérésének módjai gyorsan változnak, különösen az AI és egyéb innovációk által okozott forgalmi zavarok miatt. Kiemeli a márkákat világszerte érintő adatgyűjtési kihívásokat, és izgalmas példákon keresztül, mint például a Love Island és a Craft Hinds, bemutatja, miként lehet erősebb, kétirányú kapcsolatot kialakítani a közönséggel. A beszélgetés érinti az önálló, elsődleges fogyasztói kapcsolatok jelentőségét, valamint azt, hogy miképp válik a közösség és a fogyasztók aktivitása a jövő marketingjének hajtóerejévé.