Ebben az értékelésben részletesen bemutatásra kerül a Thrill of the Fight 2 VR játék, különös tekintettel az új karriermódra, amelyet a Meta Quest 3 készüléken tesztelnek. Az elemzés kitér arra, milyen átalakulások történtek a korai hozzáféréstől kezdve, többek között az ár jelentős emelkedésére és a korábbi vásárlóknak szóló kérdéses frissítési lehetőségekre.
A szerző kiemeli, hogy a VR-játékok – különösen az ökölvívás – mennyire kiválóak lehetnek a fitnesz szempontjából, feltéve, hogy szórakoztatóak maradnak hosszú távon is. Érdekes összehasonlításokat olvashatunk más VR bokszjátékokkal, például a Creed és a Boxing Underdogs címekkel. Részletesen bemutatásra kerül, mennyiben különbözik a játék realisztikus sebzési rendszere és a testreszabható karakteralkotója.
A karriermód során egy edző segíti a játékost, hasonlóan a Rocky-filmekből ismert Mickey karakterhez. Az elemzés felveti, hogy a játékban lévő ellenfelek kidolgozottsága, története és a fizikai interakciók mennyire fontosak lennének a teljesebb élményhez, illetve megemlíti a játék gyenge pontjait, mint például a hiányzó bírói jelenlétet vagy a kevésbé izgalmas fejlődési lehetőségeket.
A grafika értékelése is helyet kap, ahol megjelennek a tiszta, fényes vizuális elemek, ám hiányzik a valósághű sérülésábrázolás. A játékmenet során a megfelelő technika, tempó és időzítés kulcsfontosságú. Felvetődik az is, hogy mennyire válhat monotonná a játék, miután a szerző megtalált egy hatékony győzelmi kombinációt, amely ellen az ellenfelek nehezen védekeznek.
Az összefoglaló érdekessége, hogy nemcsak a játékról, hanem a VR sportjátékok fejlődési irányairól és az élmény minőségének fontosságáról is kérdéseket vet fel, anélkül, hogy végső értékelést vagy megoldást kínálna.










