A bemutató kezdetén egy lenyűgöző puzzle-játék kerül terítékre, amely vizuálisan és hangulatában erősen emlékeztet a Tetris Effectre, miközben a VR-élmény lehetőségei is felmerülnek. Az ismerős játékelemek mellett felmerül a kérdés, vajon tényleg VR-móddal érkezik-e az új cím, és milyen innovációkra számíthatnak a rajongók.
A reakciók során szó esik a játékokkal kapcsolatos meglepetésekről, hiszen a State of Play során senki sem tudhatja előre, milyen játékokat fognak bemutatni. Ennek köszönhetően a várakozás és az izgalom végig érezhető a beszélgetésben, miközben a korábbi sikercímek emlékei is előkerülnek.
Egy másik jelentős témát a Thief VR bejelentése ad, amely a klasszikus tolvajjátékot új köntösbe, VR-élménybe csomagolja. A gazdag atmoszféra, a legendás kincsek utáni vadászat, valamint a város rejtélyei mind előrevetítik, hogy a bemutatott játékok mennyire sokoldalúak lehetnek.
A beszélgetés során megjelenik a fejlesztői együttműködés is, amely új irányokat jelölhet ki a VR-játékok világában. Külön hangsúlyt kap az is, hogyan képes egy régi franchise vagy játéktéma új életre kelni a virtuális valóság által.