Adam Savage a Nemzeti Parkok Múzeumának restaurációs laborjában jár, ahol Curtis, a fapados tárgyak restaurátora vezeti körbe. Két, látszólag azonos gőzöskofferrel ismerkednek, amelyek közül az egyik eredeti, és Theodore Roosevelt utazásaihoz tartozott, a másik pedig tökéletesen kidolgozott másolat.
Felmerül a kérdés, miért is készítenek egyáltalán másolatokat a múzeumok, és milyen kihívásokkal jár, ha valósághűen akarnak rekonstruálni egy történelmi tárgyat. A beszélgetés során szóba kerülnek a részletek, mint a bőr öregedése, a hardverek beszerzése, sőt, a belső kialakítás textíliája is fontos szerepet kap. Kiderül, mennyi kutatás és kézműves munka szükséges ahhoz, hogy egy ilyen másolat szinte megtévesztésig hasonlítson az eredetire.
Miközben a kofferek múltját boncolgatják, szóba kerül Roosevelt utazási szokásai, illetve, hogy az eredeti koffert miért kellett védeni a környezeti ártalmaktól. A beszélgetés során érdekes kérdéseket vetnek fel arról is, hogyan változnak a múzeumi interpretációs elvek a másolatok révén, milyen kompromisszumok szükségesek a kiállítás és restauráció során.