Az Aldi alapítójának elrablása a német kriminalisztika egyik legnagyobb horderejű emberrablási ügye volt. Egy hétköznapi estén, a cég egyik vezetője hazafelé indul, miközben főnöke, Theo Albrecht, már a saját autójában, három méterre tőle fogoly. Az innovatív, globális diszkontláncot megalapító Albrecht testvérek forradalmasították a kiskereskedelmet, ugyanakkor a hírhedt bűntény idején Theo épp az életéért küzd.
A történet több szálon fut: egyrészt visszatekintünk a testvérpár gyerekkorára, a családi vállalkozásra és azokra a gazdasági válságokra, amelyek formálták stratégiájukat; másrészt megismerkedünk a fejlett bűnszervezet tagjaival, indítékaikkal és szervezetlenségükkel. Az emberrablás esetlen részletei, a váltságdíj körüli dráma és egyházi közvetítők bevonása mellett betekintést kapunk az Aldi működési elveibe és a cég piaci dominanciájába is.
Érdekes kérdéseket vet fel a sztori: hogyan lehet elrejteni egy köztiszteletben álló milliomost egy forgalmas városban? Milyen személyes és társadalmi következményei vannak annak, ha a bűncselekményt a média és a rendőrség is reflektorfénybe helyezi? Közben kibontakozik az emberi kapcsolatok hálózata, a szereplők motivációi, illetve az is, hogy az Aldi sikerének ára gyakran brutális vállalati hatékonyság és hatalmi játszmák formájában jelenik meg.
Minden szereplőt saját vágyai, félelmei és törekvései vezetnek: pénzügyi nehézségek, szerelmi szálak és naivitás keverednek a rideg üzleti racionalitással és bűnözői ügyetlenséggel. Félresikerült váltságdíj-akciók, rendőrségi álruhák, Interpol és médiafelhajtás teszi különösen izgalmassá ezt a történetet, miközben végig ott húzódik a kérdés: ki húzza meg végül a nagy dobás után a rövidebbet, és mi lesz az Aldi ígéretének valódi ára?