Az epizód elején a műsorvezetők kötetlenül beszélgetnek az életük személyes eseményeiről, születésnapi sztorikról és a podcast műsor készítésének hétköznapjairól, majd áttérnek videojátékos élményeikre is.
Az adás központi témája a The Outer Worlds 2, amelyhez részletes élménybeszámolót hallhatunk a szereplőktől. Kitérnek az RPG-mechanikákra, a választási lehetőségekre, a „flaw system” nevű játékelemre és annak hatásaira, illetve megvitatják, mennyire jelentős az újítás a szerepjátékok világában. Felmerülnek további kérdések, például a döntések súlyáról, a mellékszereplők fejlődéséről és a moralitás rendszeréről is.
A résztvevők összehasonlítják a The Outer Worlds 2-t más, hasonló műfajú játékokkal (például Starfield, Avowed, Baldur’s Gate 3), megvitatják az Obsidian fejlődési irányait, beszélnek a karakterek közötti kapcsolatok további fejlesztési lehetőségeiről és a szereplők érzelmi bevonásáról.
A műsor második fele további játékokat emel ki, mint az Anno 117: Pax Romana, Metroid Other M, valamint szóba kerül a Moonlighter 2 és a Demio: Dungeons and Dragons Battlemarked is. Ezeknél megjelennek olyan kérdések, hogy az ismeretlenebb, kisebb költségvetésű játékoknak mennyire nehéz a nagyobb figyelem megszerzése, vagy mitől lehet sikeres egy roguelike vagy stratégiával ötvözött cím.
A podcast külön kitér az aktuális játékipari problémákra is: szó esik az élő szolgáltatású játékokat hajszoló iparági trendek árnyoldalairól, a Game Awards díjazási rendszeréről, valamint arról is, hogy mely stúdiókat tartanak ma a legjobbnak, és milyen irányokat vehet a következő évek játékipara.










