A gyorsértékelés fókuszában az Obsidian új szerepjátéka, a The Outer Worlds 2 áll, amely kapcsán a felvezetés felidézi az eredeti játék jellemzőit, erősségeit és gyengeségeit. Az elvárások vegyesek, hiszen a műfaj népszerű, de a kiadó korábbi döntései és a fejlesztő más játékai miatt is van ok az aggodalomra.
A bemutató kitér a karakterkészítésre, a játék első óráira, valamint a fejlődési rendszerre. A tempó kezdetben lassú, az első benyomások nehézkesek lehetnek, de ahogy a játékos előrehalad, a lehetőségek bővülnek, és a világ egyre színesebbé válik. Felmerül az a kérdés, hogy mennyire sikerül az új résznek az elődhöz képest fejlődnie, különösen a társkarakterek, frakciók és játékmenet tekintetében.
Fontos téma a játék világa, ahol különféle frakciókkal lehet kapcsolatba lépni, és számtalan kreatív megoldási mód áll a játékos előtt. Felvetődik, hogyan befolyásolják a döntések a történet alakulását, és milyen lehetőségek nyílnak a karakterek fejlesztésére, valamint a társkarakterek használatára.
A kritikában szó esik a hibákról, a különböző kiadások árazásáról és az induláskor tapasztalt nehézségekről is. Megjelennek kérdések a játék ár-érték arányáról, a végigjátszás hosszáról és a többszöri végigjátszás lehetőségéről is.










