Ebben az első benyomásokat közvetítő játéktesztben Jake Baldino mutatja be az Obsidian által fejlesztett The Outer Worlds 2-t. Az ismertető egyaránt szól a franchise rajongóinak és azoknak, akik most vágnának bele az univerzumba, kitérve arra, mennyire követhető a történet azok számára is, akik nem ismerik az előző részt.
Az új rész az ismert RPG-alapokra épít, mégis frissítésekkel bővül, főleg a karakterfejlesztés, döntésmechanika és a párbeszédrendszer terén. Izgalmas tempót és fejlődési lehetőségeket kínál, miközben szabad kezet ad a játékosnak, hogy milyen irányba alakítja karakterét és döntéseit.
Kiemelésre kerül a hiba- és előnyrendszer, ami egyedi játékmenetet biztosít, illetve a mellékkarakterek, a történeti elágazások és a különböző frakciók közötti navigálás. A különböző helyszínek váltakozása, a karakterek közötti kapcsolat és a játéktér szerkezeti sajátosságai további kérdéseket vetnek fel a világépítés és az élmény szempontjából.
Az összhang a harc, a fejlődési rendszer és a hangulat között jelentős, különösen a hangzás, a zene és a retro stílusú rádióadások emelik ki a játékmenetet. Ugyanakkor akadnak technikai és dizájnbeli kérdések, mint például az irányítási nézet, a felhasználói felület vagy a játékon belüli világ változatos megjelenése, amelyek tovább árnyalják az élményt.










