Az eheti Charts with Dan adás egyik legmegdöbbentőbb jelenségét mutatja be: a The Conjuring: Last Rights elképesztő, 194 millió dolláros globális nyitóhétvégéjét. Minden várakozást felülmúlt a film, hiszen előzetesen a szakmában is sokkal alacsonyabb bevétellel számoltak. Elemzésre kerül, hogy miért lehetséges, hogy a franchise utolsó filmje messze túlszárnyalta az előző részek, sőt, a teljes horror műfaj korábbi rekordjait is.
A műsor feltárja azokat az anomáliákat, amelyek a jegyeladási adatok hirtelen növekedéséhez vezettek, és felteszi a kérdést: miért csak ennél a filmnél működött ekkora tömegvonzó hatás, miközben a korábbi Conjuring-filmeket hasonló körülmények között játszották? Szóba kerülnek a közönségdemográfiai tényezők, például a női és hispán nézők szokatlanul magas aránya.
Külön blokkban vizsgálja Dan a Warner Brothers idei sikerszériáját, kiemelve, hogy hét egymást követő nagy nyitóhétvégét tudtak produkálni, ezzel pedig új stúdiórekordot állítottak fel. Ez a trend is számos filmes piaci kérdést vet fel a nézői szokások átalakulásáról.
A videó második felében mélyebb betekintést nyerhetünk a Superman-film körüli vitákba, ezen belül a filmes profitabilitás ellentmondásos becsléseibe. Megmutatja, hogyan térnek el egymástól a Variety és Dan saját modelljei, illetve mennyire nehéz pontos következtetéseket levonni ilyen összetett gazdasági mutatókból.
További érdekességeket is kínál a tartalom, többek között streaming toplistákkal, népszerű Netflix- és Hulu-premierekkel, valamint a legnézettebb sorozatokat és filmeket is górcső alá veszi. Felvetődnek olyan kérdések, hogy vajon a következő héten folytatódik-e a Warner Brothers sikersorozata, és hogyan alakulnak a nézői trendek az idei év hátralévő részében.