Több ázsiai országban, különösen Tajvanon és Japánban járva, a szerző tematikus üzleteket és convenience store-okat fedezett fel, amelyek világszerte ismert márkák és karakterek köré lettek kialakítva. Bemutatásra kerülnek Hello Kitty, Pokémon, Lay’s, Pepsi, Disney/Mickey Mouse, Sumikko Gurashi, Snoopy (Peanuts), Modern Toilet, Starlux Airlines, Ultraman és Bugcat Kapoo tematikájú üzletek, ahol a belső tér minden részlete az adott brand világa szerint készült el.
A műsor során az utazó izgalmas kérdésekre keresi a választ: vajon a látványvilágon túl mennyire tudják ezek az üzletek a tematika mentén az élelmiszereiket, italaikat vagy ajándéktárgyaikat egyedivé tenni? Mik a legkülönlegesebb helyi ízek, mennyire működnek együtt a nagy márkák és franchise-ok az ilyen boltok kialakításában, és mi az, ami tényleg csak ezekben az üzletekben elérhető?
Szó esik arról is, hogy a különleges dizájn mennyiben hat a vásárlói élményre, és mennyire éri meg elutazni (vagy akár csak betérni) egy ilyen helyre. A videó kérdéseket vet fel a merchandisingról, az emléktárgyak szerepéről, az „instagram-kompatibilis” bolti terek terjedéséről, valamint a márka és a helyi kultúra kapcsolatáról.










