A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 5 perc

Teljes funnel stratégia a digitális világban: kreativitás és adatvezérelt közönségelérés

Mit jelent ma a márkáknak a teljes funnel megközelítés, és hogyan kapcsolják össze a kreativitást, az adatokat és a közönségelérést komplex kampányokban? Két szakember vitatja meg a legfrissebb trendeket és dilemmákat.

Ebben az epizódban két tapasztalt szakember beszélget arról, hogyan lehet a márkákat hatékonyan láthatóvá tenni és elköteleződést teremteni a digitális korban. A beszélgetés bemutatja, milyen kulcsfontosságú szerepet játszanak az élményalapú vásárlási utak, különös tekintettel arra, miként változnak a fogyasztói elvárások és hogyan reagálnak ezekre a vállalatok.

Az elhangzottak rávilágítanak arra, hogy az ügyfélközpontú szemléletet hogyan lehet innovatívan ötvözni egy olyan hagyományos ágazatban is, mint a pénzügyi szolgáltatások. Szó esik arról, hogy a modern marketingstratégiáknak miért kell figyelembe venniük a szórakoztató tartalmak és a vásárlás közötti egyre elmosódóbb határokat, illetve hogyan találhatják meg a márkák közönségüket a különféle digitális platformokon.

Kiemelt hangsúlyt kap a teljes vásárlói „funnel” gondolkodásmód, és az, hogy az élet fontos pillanatai (például házasság, gyermekvállalás, otthonvásárlás) milyen módon alakítják egy-egy iparág marketingstratégiáját. A vendégek beszélgetnek az adatalapú mérés jelentőségéről, és felvetik a kérdést: miként lehet összekapcsolni a márkaismertség növelését a teljesítményalapú marketinggel mai, erősen mérhető világunkban?