A videóban a készítők izgalmas technológiai termékeket vásárolnak internetes hirdetésekből, több mint 6000 amerikai dollár értékben. Különféle eszközöket próbálnak ki, kezdve a kézi poratka-porszívótól egészen egy új generációs gokartig, miközben közösen értékelik ezek használhatóságát és minőségét.
Megvizsgálnak többek között elektronikusan vezérelt nyakventilátorokat, mérik kézi eszközök teljesítményét, és tesztelik azokat a termékeket, amelyeket okosan hangzó, de gyakran ellentmondásos vagy túlzó reklámokkal adnak el. A vásárlási döntések mögötti motivációk, valamint a reklámok és a valóság közötti szakadék ismétlődően kiemelt témává válnak.
Felmerül a kérdés, hogy az olcsóság vagy az innováció tényleg jobbá teszi-e egy terméket, illetve mennyire bízhatunk a webes hirdetésekben szereplő ajánlatokban. Olyan problémák, mint a hamis vagy túlzó teljesítményadatok, gyenge ergonómia, valamint a meglepetésszerűen magas árak gyakran szóba kerülnek.
Az epizód során számtalan mókás és ironikus pillanat is helyet kap, miközben a bemutatott eszközök gyakorlati előnyeit és hátrányait próbálják megmutatni tényleges használat közben – megválaszolatlanul hagyva a kérdést, vajon megérte-e az elköltött pénz, és tanulhatunk-e a hirdetéseken keresztüli vásárlásokból.