Képzeld el, hogy a marketing tartalomgyártás teljesen automatizálható, és AI ügynökök gondoskodnak a posztokról – ez a műsor egy ilyen munkafolyamat lépésein vezet végig, amely jelentősen csökkenti az ezzel töltött órákat.
A beszélgetés során betekintést nyerünk abba, miként lehet YouTube és X platformokról hatékonyan adatot gyűjteni, majd ezekből friss témákat és ötleteket előállítani, elkerülve a sablonos tartalomgyártás csapdáit. Jóval több történik itt, mint egy egyszerű ChatGPT vagy Claude prompt futtatása: különféle nyelvi modelleket használnak, hogy releváns, validált, igazoltan sikeres tartalmak szülessenek.
Szó esik arról is, hogyan érdemes irányítani az AI által írt posztok hangnemét, hogy azok hitelesek maradjanak, sőt, extra tippeket kapunk képgenerálásra és a munkafolyamatba illeszthető emberi kontrollpontokra is. A munkafolyamatban több modern eszköz és API integráció is helyet kap, amelyek megkönnyítik a kutatási és publikálási lépéseket.
A videó végig arra koncentrál, hogyan lehet a tartalomgyártást és automatikus publikálást úgy megoldani, hogy az személyes, márkaazonos és folyamatosan tesztelhető, optimalizálható legyen. Felmerülnek gyakorlati kérdések is: például miként támogathat egy ilyen rendszer egyéni vállalkozókat, ügynökségeket vagy épp startupokat.