Brian Cornell, a Target vezérigazgatója több mint egy évtized után távozik a vállalat éléről, miközben a bolt komoly kihívásokkal néz szembe. A vásárlók elpártolása és a jelentős részvényár-esések rányomták a bélyegüket az utóbbi évek teljesítményére.
Különösen érzékenyen érintette a céget a vásárlói bojkott az év elején, amely a márka egyes esélyegyenlőségi (LGBTQ) kezdeményezéseinek visszavonására adott válasz volt. Ez a döntés nemcsak az arculatot, hanem az eladásokat is hátrányosan érintette.
Mindemellett jelentős nyomást gyakoroltak a Target működésére a növekvő vámterhek is; a cég importorientált stratégiája miatt 50%-ban külföldről származó készletet sújtanak a vámok. A diszkrecionális termékek forgalma – amelyeknél a fogyasztók könnyen csökkentik kiadásaikat – szintén visszaesett, ami kettős csapást jelentett a pénzügyi helyzetükre.
Az új vezérigazgató, Michael Fidelity előtt most nagy a kihívás: hogyan tudja visszaszerezni a vásárlók bizalmát és biztosítani a vállalat újjáépítését egy ilyen nehéz piaci és társadalmi környezetben?