A
A

UMA hamarosan bemutatkozik

  • Angol
  • Magyar
  • 4 perc

Target stratégiai lépései: változások a cég vezetésében és irányában

A Target részvényei zuhantak, miután a cég visszavágta eladási várakozásait. Új szervezeti változtatásokat és stratégiai kérdéseket is érint a videó.

Az elmúlt negyedév pénzügyi eredményei jelentős változások szükségességére világítanak rá a Targetnél. A cég részvényeinek értéke csökkent, mivel a gyorsan változó piaci környezetben a vártnál rosszabb eladásokat jelentettek, és a vámokkal kapcsolatos bizonytalanság miatt visszavágták az értékesítési előrejelzésüket.

Új belső szervezeti változásokat vezetnek be, élükön Michael Fidelkivel, aki az új, többéves gyorsítási csoportot fogja irányítani, hogy a vállalat gyorsabban tudjon alkalmazkodni a kihívásokhoz és növekedési céljaihoz. Felmerül a kérdés, vajon ezek a lépések a vezetőség legfelsőbb szintjein is változást jeleznek-e, és mennyiben érinti ez Brian Cornell jelenlegi vezérigazgató szerepét.

A beszélgetés során kitérnek arra is, hogy a Targetnek fel kellene élesztenie régi erősségeit, például az exkluzív, időszakos ajánlatokat és az ismert márkákkal folytatott együttműködéseket. A vásárlói élmény és a kiszolgálás minősége kiemelten fontos tényező manapság, mivel a vásárlók nagyon könnyen váltanak másik üzletre vagy online platformra.

Az is felmerül, hogy a jelenlegi menedzsment, főként Brian Cornell, képes lehet-e végrehajtani a szükséges változtatásokat és visszaterelni a céget a siker útjára. Mindez komoly kérdéseket vet fel a Target hosszú távú stratégiájával és versenyképességével kapcsolatban.