Az előadó egy személyes élményt oszt meg, amely során Haitin szembesült a helyi társadalom és a nyilvánosság vizuális ábrázolása közötti szakadékkal. Felhívja a figyelmet arra, milyen erőteljesen befolyásolja a reklám és a média az emberek önképét és társadalmi valóságát.
A bemutató során a reklámok reprezentációs problémáiról esik szó, kiemelve, hogy sok platformon és vizuális tartalomban a helyi lakosság nem megfelelően jelenik meg. Az előadó visszatekint gyermekkorára, amikor már akkor is zavarta a médiában tapasztalható reprezentáció hiánya.
Az előadás felveti a kérdést: hogyan lehet ezzel a „kényelmetlenséggel” kreatívan és társadalmilag hasznos módon élni? Bemutatja, hogy egy egyéni élményből kiindulva, hasonlóan gondolkodó fotográfusokat és kreatív szakembereket kollaborációra lehet inspirálni a változás érdekében.
A történet középpontjába a képbankok hiányosságai kerülnek, valamint az a felismerés, hogy a sajátos, hiteles helyi élmények bemutatása hogyan indíthat el társadalmi párbeszédet. A projekt során felmerül, miként kapcsolódhat össze a személyes elégedetlenség a szélesebb közösségi cselekvéssel és változással.
A videó végén az előadó mindenkit arra bátorít, vizsgálja meg, milyen mindennapi dolgok késztethetnek cselekvésre, és hogyan alakítható át az egyéni kényelmetlenség kreatív energiává a társadalmi fejlődés érdekében.