A játék, amelyet most bemutatnak, egészen sajátos módon ötvözi a szellemtörténetek, a felújítószimulátorok és a természetfeletti rejtélyek hangulatát. Egy amerikai főhős váratlan örökségként kapja meg az elhagyatott Grand Hotelt egy angol tengerparti faluban, ahol nem csupán a vakolat és a tapéta igényel javítást, hanem rejtélyes, árnyékos erők is munkálkodnak a háttérben.
A főszereplő különleges társakkal indul neki a küldetésének: egy beszélő macska (Mr. Bones) és egy mulatságos skót festőecset (Robert C. McBrushie) szolgáltatják a humorforrást és a gyakorlati segítséget is, miközben a program érezhetően játszik a különböző műfaji elemekkel.
Miközben a felújítási feladatokat végzed, szokatlan játékmeneti megoldásokkal találkozol: például egyszerű eszközöket (porszívó, magasnyomású mosó, csiszológép) kombinálsz környezetfüggő módon, az időnkénti puzzle-ök és emlékfelidéző jelenetek révén pedig a hely történelme is feltárul. Az atmoszféra folyamatosan változik, a látványvilág pedig stilizált, agyagszerű hatást kelt, amely egyszerre idézi a meghittséget és az enyhén nyugtalanító érzést.
A játék komikus, beszélgetős AI-társai, váratlan műzenei intermezzói és a gyakran ugráló műfaji váltások miatt mindig meglepetéseket tartogat, és kiemelt szerepet kapnak a karakterek animációi és a képi-hangi prezentáció. Arra is rámutat, hogy egy eklektikus, kiszámíthatatlan indie játékban mennyi újdonság rejtőzhet – de vajon sikerül ezt egyben tartani?