Az említett videó egy új kártyaépítő játékról, a Deck of Haunts-ról szól, amelyben szokatlan nézőpontból tapasztalhatjuk meg a kísértetház műfaját: a játékos ugyanis maga lesz a ház szelleme, aki az éjjeli látogatók ellen védelmezi rejtélyes otthonát.
Az alkotás egyedi megközelítéssel mutatja be, hogyan lehet változtatni a ház elrendezésén, csapdákat helyezni és az egyes szobákat speciális képességekkel ellátni, hogy a betolakodók – különböző képességű emberek, például rendőrök, papok és fiatal kalandorok – ne érhessenek el a szívig, vagy akár beleőrüljenek a szellemjárásba.
Fontos hangsúlyt kap a stratégiai tervezés, mivel a nappali tervezési fázis és az éjjeli kártyajátszmák váltakoznak, miközben a játékos rendszeresen szembesül speciális eseményekkel és egyre újabb kihívásokkal. Emellett érdekes kérdéseket is felvet a videó, például hogy milyen a jó pályatervezés egy ilyen fordított szereposztású játékban, illetve mennyire kiegyensúlyozottak az egyes játékelemek.
Az atmoszféra külön ki van emelve: a hanghatásoktól a grafikai stílusig minden kísérteties, mégis játékosan sötét hangulatot teremt, miközben felmerülnek a hosszabb távú támogatás és a játékmechanikai egyértelműség kérdései is.