Pebble Beach ikonikus helyszínén, a világ egyik legismertebb autós eseményén most először volt látható együtt mind a nyolc generáció a Rolls-Royce Phantom szériából. Az autók technológiai fejlődése, a luxus és a mérnöki kiválóság kézzelfoghatóvá válik ezen a varázslatos gyűjteményen keresztül.
Chris Brownridge, a Rolls-Royce vezetője, exkluzív betekintést nyújt abba, hogyan fordul a márka egyre inkább a vevőre szabott, személyre szabott megoldások felé. Szó esik a márka globális sikereiről, például a privát irodák növekvő szerepéről, ahol az ügyfelek közvetlenül dolgozhatnak együtt a tervezőkkel saját, egyedi autójuk megalkotásán.
Az interjú során szóba kerül, hogy a Rolls-Royce-nál a siker mércéje sokkal inkább az ügyfélélményben és az alkotás során teremtett értékben rejlik, mintsem pusztán az eladási számokban. Téma még a kereskedői hálózat szerepe, illetve az ügyfél fogadásának és kiszolgálásának különlegessége is.
A Phantom 8 Series 2 bemutatása mellett a márka további újdonságai, például a Cullinan és a Black Badge Spectre is megjelennek, utalva a modern technológia és a klasszikus luxus egyedülálló ötvözetére. Felmerül a kérdés, miként tudja a Rolls-Royce a high-tech fejlesztéseket úgy beépíteni autóiba, hogy az ügyfélélmény mégis nyugodt és pihentető maradjon.